Annulering

17 maart 2020 - 's-Hertogenbosch, Nederland

De reisorganisatie (Djoser) heeft laten weten dat alle reizen tot en met 5 april zijn geannuleerd. Mijn reis vertrekt op 6 april. Ik heb even contact gehad en onze reis word vandaag of morgen in behandeling genomen, ze werken alles per land af. Zodra er duidelijkheid is krijg ik dat persoonlijk te horen middels een telefoontje. Djoser is ook aangesloten bij de ANVR en SGR en ze wijzen er ook op dat de SGR een nieuwe clausule heeft gemaakt (Corona Voucher) waarin word aangegeven dat ik een voucher krijg van de reis organisatie die een jaar geldig is. Ik weet niet of deze voucher het gehele bedrag dekt? Er is dus nog hoop

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne Scheutjens:
    17 maart 2020
    Zoals ik begrepen heb word heel het bedrag vergoed. Het is natuurlijk een vreselijke tegenvaller dat je vakantie naar alle waarschijnlijkheid niet door kan gaan, maar uit goodwill van de reisorganisaties die dan een reisvoucher uitgeeft, kan de reis altijd nog op een later tijdstip plaatsvinden. Er zitten heel wat mensen in het zelfde schuitje. Mijn dochter werkt op een reisbureau voor zakelijke reizen en de mensen die daar werken moeten nog afwachten of ze na de corona nog wel een baan hebben. Ja dit brengt heel wat te weeg waar je in eerste instantie niet aan denkt bij het uitbreken van een epidemie. Succes en hopelijk hoor ik hoe het afloopt. Groetjes